Telepizza

Buduj z nami swoją markę

KIEROWNIK ZMIANY

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • zapewnienie najwyższego poziomu obsługi gości w lokalu oraz przez telefon
  • odpowiedzialność za przygotowywany produkt oraz za serwis do klienta
  • współpraca z podległym personelem oraz osobami z zespołu szefowskiego
  • zapewnienie miłej atmosfery pracy zorientowanej na satysfakcję klientów

NASZE OCZEKIWANIA :

  • wykształcenie minimum średnie
  • zaangażowanie i sumienność
  • doświadczenia w gastronomii i obsłudze Klienta- mile widziane
  • posiadanie książeczki sanepid

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • elastyczny czas pracy
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole i miłej atmosferze
  • możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia zawodowego

Oferty pracy

KIEROWNIK ZMIANY
Dmowskiego 9, Gdańsk
KIEROWNIK ZMIANY
Górnośląska 82 (Galeria Amber), Kalisz

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Wyślij krótką ankietę lub swoje CV do działu HR Telepizza na adres: praca@telepizza.pl.
Wspólnie znajdziemy najlepsze miejsce dla Ciebie!

Wypełnij ankietę